تازه شو

قراره در اين وب سايت كلي چيزاي آ»وزشي ياد بگيريم

معرفي برنامه اسنپ چت اصلي

دانلود اسنپ چت Snapchat 11.35.0.23 آپديت جديد اندرويد

محيط برنامه Snapchat :
شما با دانلود اسنپ چت و نصب آن بر روي تلفن همراه خود با استفاده از آن ميتوانيد عكس گرفته يا ويدئو ضبط كنيد و سپس توسط ويرايشگر برنامه به عكس و ويديو هاي گرفته شده؛ فيلترها، لنزها، جلوه‌ هاي ويژه و حتي به آنها متون يا نقاشي اضافه نماييد. پس از انجام فرايند هاي مورد نظر خود محصول نهايي را به ليستي از دريافت كنندگان مشخص شده ارسال كنيد. اين تصاوير و ويدئوها اصطلاحا Snaps ناميده مي‌ شوند.امكان جالب اين برنامه قابليت تعريف يك زمان دلخواه براي نمايش عكس و فيلم براي گيرندگان است كه آنها ميتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فيلم و عكس را ببينند. پس از به پايان رسيدن اين محدوده زماني، اين تصاوير از ديد دريافت كنندگان مخفي شده و از سرورهاي اسنپ چت نيز حذف مي‌ شوند. اين برنامه به شما اجازه برقراي يك ارتباط خوب مبتني بر صوت و تصوير را داده و شما ميتوانيد با همديگر در ارتباط باشيد. در حال حاضر اين اپليكيشن فقط براي پلتفرم موبايل عرضه شده است و سيستم عامل‌هاي اندرويد و آي. او. اس پشتيباني مي‌ شوند.

Snapchat توسط توسعه دهنده Snapchat Inc براي كاربران اندرويدي عرضه گرديده و تا اين لحظه موفق به كسب امتياز خوب ۴ از ۵ در گوگل پلي شده و بر روي بيش از ۱۰۰ ميليون گوشي و تبلت اندرويدي در سراسر جهان نصب شده است.

آموزش نصب اسنپ چت :

شما پس از دانلود و نصب اسنپ چت براي راه اندازي آن روي تلفن همراه خود بايد از يك برنامه تغيير اي پي استفاده كنيد. حال پس از ثبت نام در اسنپ چت و ساخت اكانت ميتوانيد از برنامه استفاده كنيد و عكس و ويديو هاي گرفته شده را ذخيره كنيد و در ديگر شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام با دوستان خود به اشتراك بگذاريد.

براي دانلود برنامه هاي بيشتر به سايت زير مراجعه كنيد.

Https://androidkade.com/android/نرم-افزار


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۱۱ توسط:ادمين موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی